måndag 14 maj 2012

Nåt av det vidrigaste jag sett

Läste här om dagen på aftonbladet.se om en video där en Malaysisk mamma misshandlar sin lilla bebis. Filen hade tagits bort så jag såg den aldrig. Men idag dök den upp på Facebook och jag måste säga att det är nåt av det vidrigaste jag sett! Mamman slår, knuffar och nyper sin lilla bebis som naturligtvis gråter hejdlöst och trots mammans behandling verkar söka närhet och tröst hos henne. Det skar i hjärtat och jag började gråta. Kände så starkt hat mot denna kvinna att jag nästan lappade till bildskärmen på datorn! Varje cell i min kropp ville stoppa misshandeln och instinkten att hoppa på mamman och ta bebisen i min famn och bara krama den var otroligt stark! Jag hatar barnmisshandlare!!!

1 kommentar:

  1. ursch, sånt där kan jag bara inte se. inte heller videos där dom visar folk som misshandlar djur. blir så illamående! dom är inte värde mer än ett skott i pannan alltså!

    SvaraRadera