lördag 31 mars 2012

Stackars mammas lilla älskling är sjuk

Det är väl knappast någon nyhet att vi är sjuka... IGEN! Den ena infektionen har avlöst den andra sen i mitten på augusti :-( Men idag har det varit en riktigt överjäklig dag. Thea älsklingen vaknade med en svullnad på höger sida av halsen i morse och vi har spenderat större delen av dagen på Gripen, Barnakuten och Öron näsa hals! Ingen vet vad det är och vi blev hemskickade med ett recept på Kåvepenin. Yippiii! Not! Vi ska tillbaks till ÖNH i morgon för ett återbesök och jag hoppas att det sker ett mirakel under natten så att lillhjärtat mår bättre tills dess. Mitt mammahjärta gråter och jag är jätteorolig för hennes skull. Kände mig som ett monster förut när jag tvingade i henne den förbaskade Kåvepeninen :-( Känns så fruktansvärt att inte kunna veta vad hon känner, hur hon mår eller vart hon har ont och kunna göra annat än att ge henne alvedon, vätska och närhet... Skulle ta skiten åt henne utan att blinka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar