lördag 31 mars 2012

Våren är här!

Idag hade jag sovmorgon, mannen gick upp med barnen. Klev upp strax efter 11 och till min stora glädje hade han städat altanen och plockat ut utemöblerna! Solen sken, inte ett moln på himmelen och fåglarna kvittrade. Är man inte glad innan så blir man ju. Vi premiärlunchade ute på altanen och avnjöt sedan en fika i lugn och ro när barnen sov middag. Det var underbart! Och som vi har väntat och längtat!!!

Det börjar bli hög tid att planera Theas 1-årskalas nu och idag bestämde vi datum för kalaset. Eftersom hon fyller en onsdag så beslöt vi oss för att lägga kalaset lördagen efter. Så, i morgon ska jag försöka ordna med en liten inbjudan :-) Hur tårtorna ska se ut har jag vetat i snart en månad... Ska bli så roligt att göra dem!



Några bilder på två av mina tre finaste. Storebror låg och sov. Underbara vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar