lördag 28 april 2012

Arbetspraktiken = Fullträff

Började min arbetspraktik på Pekås Viken i Onsdags :-) Det var pirrig vill jag lova. Nytt ställe, nya människor och nytt att lära. Men vet ni vad, det gick HUR BRA SOM HELST! Vilken underbar butik alltså! All, och då menar jag verkligen ALL personal fick mig att känna mig så välkommen och som "en i gänget" från första stund. Jag är överlycklig! Det gjorde ju inte saken sämre att jag blev varm i kläderna supersnabbt heller, så redan andra dagen började jag stå i kassan :-) Väldigt taffligt och osäkert till en början, men sen flöt det på mer och mer. Det är ju en massa PLU-nr man måste lära sig och det är inte helt lätt... Men det gick såpass bra att jag redan andra dagen fick telefonen av platschefen så att ordinarie kassörska skulle kunna "ringa in mig" som nr 2 om det blev lång kö :-) Det kändes helt makalöst bra! Och det kändes rätt härligt när den förre platschefen talade om för mig att jag var jätteduktig i kassan också kan jag säga! Denna praktik blev en riktig fullträff och jag håller tummar och tår för att jag kommer att få fortsätta jobba där sen när praktiken är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar